marți, 13 ianuarie 2009

seara de joi ne-a prins inca odata pasii in centrul orasului nostru inghetat ,avand toate puburile si restaurantele deschise pentru ca noi sa ne facem siesta ,insa de data aceasta am ales un loc foarte cunoscut si in acelasi timp foarte populat- redal cafe..am urcat scarile si am ajuns in salonul de fumatori de sus care era insa plin..am asteptat putin totusi pentru ca o nota de plata fusese incasata si persoanele urmau sa plece ,asa ca peste doar cateva minute de stat in picioare-moment in care simteam cum se desgheta fiecare parte a muschilor mei si imi simteam fiecare fir de par din cap cum se incalzea incetul cu incetul- ne-am facut comozi la o masa la care si-a facut imediat aparitia ospatarul nostru .
nu cred ca exista cineva care sa nu fi mers macar o data la faimoasa cofetarie de pe centru pentru a manca o prajitura sau daca nu pentru a bea un suc .tocmai popularitatea asta face ca localul sa fie mai tot timpul plin ,in special de copii,care poate nu au voie de la parinti sa stea mult in oras si nu sunt aceptati inca in cluburi sau tot de astfel de cupluri ce-si prelungesc orele de intalnire de la liceu la redal cafe la o cola..
in seara aceea puteai observa amalgamul de clienti: cupluri adulte ,batrani,copii ce sarbatoreau ziua de nastere,baietii ce etalau fetelor singure de la mese papucii de la puma sau cureaua de la D&G,fete ce sorbeau timp de cateva minute bune din limonada sau sucul lor natural ,asezand tigara dupa tigara in scrumiera de pe masa( chiar am realizat ca sunt tot mai multe fete foarte tinere care fumeaza ,fata de baieti..)deci persoane de toate varstele si de toate categoriile.
am zis hai sa incerc salatele de aici ca auzisem ca sunt bune asa ca am comandat o salata americana cu ton si porumb si alte legume,incepandu-mi masa insa cu un moccacino si o limonada.nu am asteptat dupa nici un produs ,totul fiind adus repede si mancat de mine la fel de repede..mda..trebiue sa recunosc ca atunci cand mancarea este buna chiar o savurez..
in timpul in care am mancat si mai apoi am fumat si noi la fel ca si ceilalti tigare dupa tigare ,o gramada de oameni intrau sau ieseau din local.noi insa ne-am deschis multe din portitele mintii,ale gandurilor si nu mai ieseam usor ..ajunsesem la planuri dintr-acelea de viitor,unele chiar inaccesibile- bine,nimic nu e imposibil,dar,na..-incat simteam cum mai e doar putin si totul se va invarti in jurul nostru, cu noi si doar pentru noi..galagia de acolo si muzica ce se auzea foarte tare, nu ne-a deranjat insa si noi am continuat sa calatorim in locuri indepartate de pe glob unde pote cineva statea chiar in momentul acela la o salata si o limonada cu un prieten ,discutand despre gandurile sale...
prezenta ospatarului ce ne-a debarasat masa m-a facut sa aud din nou ticaitul ceasului meu ce imi dadea de inteles ca deja se facea tarziu si ar cam trebiu sa ajungem si noi pe la casele noastre ,asa ca dupa putine minute nota ne-a fost adusa .am achitat lasand un ciubuc bun pentru tanarul ospatar ce ne- a servit si am coborat scarile dusi de acelasi gand al calatoriilor imaginare, de data asta intr-un taxi cu destinatia stiuta..home sweet home

Un comentariu:

Ada Angharad spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.