miercuri, 19 noiembrie 2008

dupa o scurta plimbare prin centrul vechi al orasului nostru medieval,datorata de indecizia locului in care ne vom petrece seara,am pasit pentru prima data,pragul pub-ului Einstein..
se arata foarte calduros: lumini semi aprinse,lumanari pe fiecare masa,cupluri ce isi sorbeau linistit bauturile si o muzica relaxanta,in orice caz iesita din comun,fata de tipicele si arhicunoscutele melodii difuzate pe kiss,U,etc,muzica ce gasesti la fiecare colt in barurile din sibiu...comandasem o sangria si tipicul espresso care din nou mi s-a infatisat sub aceeasi forma a cafelei Lavazza,ce parca ma urmareste peste tot..:)well..nimic special..
probabil ca atmosfera romantica din local,nu ni se potrivea noua ,asa ca ne-am lasat dusi pe valurile acid jazzului "mixat" de dj-ul propriului bar,fapt ce m-a mirat foarte mult,dat fiind faptul ca nu e un local ce dispune de multe locuri si clientela nu arata a fi selectata anume pentru el.am incercat sa gasesc motivul pentru care se numeste asa,sau sa fac o legatura cu designul pubului ,insa nu am gasit nimic..
ospatarita,foarte amabila,dar putin cam stangace in meseria asta,ne schimba de fiecare data scrumiera si se plimba de la o masa la alta pentru a-si indeplini responsabilitatile si astfel am cerut o limonada ce mi-a fost adusa de indata,prelungindu-ne discutia si dilatand timpul petrecut acolo..
ce as putea spune mai mult despre einstein?design placut,in combinatie cu privelistea linistita si incantatoare a pietii mici,ce o poti contempla prin geamurile mari ale localului,preturi relativ ieftine fata de alte locuri si o atmosfera placuta,care te scoate din stresul zilnic,unde personalul iti zambeste sincer iar muzica iti provaoaca o stare de transa..

Un comentariu:

Eugen Barbu spunea...

Si mie imi place in Einstein:) Conteaza mult servirea, e nevoie de oameni dedicati. Daca nu le place ori se satura, mai sunt locuri de munca. La noi nu exista o astfel de educatie...