marți, 2 decembrie 2008

seara de joi a avut loc in pub-ul situat tot in piata mica,numit il cappuccino.geamurile mari prin care se observa atmosfera linistita din interiorul cafenelei,cu mobiler vechi,au fost motivul pentru care am ales o masuta cu scaune comfortabile exact la intrare pentru a putea condimenta discutia noastra din seara respectiva cu imaginea luminilor calde de pe fundalul inchis al noptii, ce apasa-n tacere sibiul si cu jocul umbrelor trecatorilor nocturni..
privirea mi-a fost de indata luata de catre "dulapul"de bauturi din bar si de candelabrul de langa cuier,unde ardeau linistite trei lumanari ,fapt ce mi-a adus aminte de replica "si s-a facut lumina!!"
am primit comanda rapid de la ospatarita ce era foarte amabila si am inceput sa-mi savurez deliciosul desert de inghetata..espresso-ul cerut se prezenta in sfarsit intr-o alta imagine ,nu cea a lavazzei:)..
amintiri,concluzii,teorii se amestecau minut cu minut printre discutiile linistite avute-n spaniola ale vecinilor de la masa de langa..si am observat atunci ca timpul trecea pe langa noi foarte repede si ca noi ne oprisem undeva ,uitand de scrumiera ce a fost schimbata ca era plina ,probabil,de clientii care intrau si ieseau mai apoi ,aducand frigul cu ei de afara( singurul discomfort din seara aceea datorat de dorinta mea de a sta cat mai aproape de geamuri..am inghetat putin,dar asta e..),de necesitatea de a vizita toaleta ce era putin claustrofobica,dar in care se simtea un miros placut de esenta si care era foarte curata..
si aici muzica era diferita..bine ca incep sibienii sa fie atrasi si de altceva,m-am gandit..c frumos ar fi fost sa pot canta la pianul de langa geam ,ce statea nemiscat si pe care ,candelabrul meu si-a dat ultima suflare de lumina ,aducand cu aceasta un sfarsit..un sfarsit al discutiei noastre,un sfarsit al serii de joi si implicit un sfarsit al vizitei noastre in acel loc pe care il recomand oricui..

Niciun comentariu: